سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر
USB Image ToolUSB Image Tool 1.63  نرم افزاری
کم حجم و مفید در زمینه ایمیج گرفتن از درایوهای USB می باشد. شما با
استفاده از این ابزار می توانید کارت حافظه USB، مموری دوربین ها و حتی
مموری های موبایل و پخش کننده های MP3 Player ایمیج بگیرید و در هر جایی از
هارد دیسک  که مایل باشید ذخیره کنید. همچنین شما می توانید با کمک این
برنامه از یک درایو USB خود مانند MP3 Player بک آپ بگیرید و به راحتی با
استفاده از همین برنامه این بک آپ را برروی یک حافظه ی دیگر نظیر مموری
استخراج کنید بدون اینکه فایلهای شما حذف و یا آسیب ببینند. از دیگر قابلیت
های این نرم افزار میتوان به گرفتن ایمیج به صورت فشرده، مدیریت ایمیج های
گرفته شده، بازیابی ایمیج از درایوهای فلش USB و ... اشاره کرد .

نظر

WebcamMax

WebcamMax 7.7.9.8 گفتگوی تصویری اینترنتی یا Video Chat/Call دیگر درحال جایگزینی بسیاری گفتگوی های ساده ی صوتی قدیمیست و بسیاری از علاقمندان محیط های گفتگوی اینترنتی، با استفاده از یک وب کم ساده به گفتگو های تصویری و ویدیویی می پردازند .در این بین شرکت نرم افزاری Yewsoft Inc نرم افزار جالب و منحصر به فردی عرضه کرده است که به همین محیط های ویدیویی گفتگوی اینترنتی حال و هوای دیگری می بخشد و با قرار دادن افکت های زیبا، علاوه بر شاد کردن و جذاب کردن محیط، کاربران را نیز بسیار سرگرم می کند .WebcamMax  نام این نرم افزار جالب و بسیار زیباست که از سافت 98 دانلود میکنید و قابلیت های بسیار متنوعی به شما در استفاده از وب کم خود و به اشتراک گذاری تصاویرتان می دهد. می توانید با افزودن افکت های ویدیویی زیبا و جذاب به تصاویر وب کم شما آن را منحصر به فرد تر و بسیار جذاب تر نمایید حتی اگر شما به طور حقیقی سخت افزار وب کم نداشته باشید !

 



نظر

soft98NetSetMan 3.6.1 نرم افزاری برای سوئیچ فوری بین پروفایل های تنظیمات برای مکان های مختلف می باشد. در صورتی که از تغییر شبکه های مبتنی بر مکان و پیکربندی سیستم خود بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خود به صورت روزانه خسته شده اید، این نرم افزار مشکل شما را حل خواهد کرد. NetSetMan پنج ساختار مختلف و قابل انتخاب در این زمینه دارد. این نرم افزار تنها یک نرم افزار پر کاربرد و کامل نیست، بلکه از قابلیت کاربری آسانی نیز برخوردار است. تنها با دو کلیک ماوس می توانید پروفایل ذخیره شده را فعال کنید. تمامی تنظیمات و تغییرات به صورت خودکار در فایل های مجزا ذخیره شده و از آن ها نسخه پشتیبان تهیه می شود. به راحتی می توانید تمام تنظیمات شبکه در رابطه با IP Address، MAC Address، Subnet Mask، Default Gateway، DNS Server ، نام کامپیوتر، Workgroup، DNS Domain، WINS Server، اجرای اسکریپت، چاپگر پیش فرض و … را کنترل و مدیریت نمایید.


نظر

soft98

Winamp Pro 5.666 Build 3510 یک پخش کننده‌ سریع و انعطاف پذیر صدا و تصویر می باشد که کار خود را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پخش فایلهای صوتی شما با پسوندهایOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فایلهای تصویری با فرمتهای AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبی اجرا میکند.

شما میتوانید به جذابیت این نرم افزار اضافه کنید. با اضافه کردن پوسته های بسیار زیبا به این برنامه میتوانید از آن لذت ببرید.قابلتهای اضافه شده به این ورژن از نرم افزار می توان به به موارد زبر اشاره کرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.


نظر

MAGIX Video Pro X5MAGIX Video Pro X5 v12.0.13.0  یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش ویدئو می باشد.این برنامه به طور خاص برای  کارهای طاقت فرسا برای کاربرهای جاه طلب و حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار تا کنون چندین جایزه مختلف را به خود اختصاص داده ، دارای محدوده ی وسیعی از ابزار مدرن و قدرتمند برای ویرایش ویدئو و افزایش کیفیت جزئیات صدا می باشد. محیط کاری بهینه شده و کارآیی بسیار بالا ، یک نرم افزار منحصر به فرد برای شما ایجاد کرده است.تکنولوژی های مردن ، امکانات ابتکاری و قدرت بالا از امکانات ویژه ی MAGIX Video Pro X3 در زمینه ی ویرایش حرفه ای صوت و تصویر می باشند