سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر
| دانلود بازی Racing Glider همراه با دیتای بازی |
 
Racing Glider از سری بازی های ورزشی و ریسنگ آندرویدی میباشد که در آن از ماشین ، موتور و هواپیما و سایر وسیله های موتوری خبری نیست. بلکه شما باید کنترل یک گلایدر را در دست بگیرید و مراحل بازی را با موفقیت به پایانئ برسانید بازی دارای گیم پلی و گرافیک عالی و روانی می باشد. بازی دارای سه نوع گیم پلی جذاب ، تغییر شرایط آب و هوایی ، ضبط و پخش بازی با استفاده از چندین دوربین و .. میباشد. این بازی قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.
نظر
BLOOD & GLORY نام بازی با گرافیک خارق العاده و بسیار جذابی میباشد که از ساخته های کمپانی معروف بازی سازی Glu Mobile میباشد. در این نسخه از بازی گلادیاتورها جایشان را با هیولاهای ترسناک و غول پیکری عوض کرده اند و دشمنان جدید نیز به بازی افزوده شده است. بازی با موتور گرافیک جدید آپدیت شده است که کیفیت واقعی HD را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی روی گوشی و تبلت ها با پردازنده تک هسته ای ممکن است دارای گیر باشد اما روی گوشی های دو هسته ای و بالاتر بدون هیچ مشکلی قابلیت بازی کردن را دارد. BLOOD & GLORY قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.
نظر
کنسول سگا برای تمامی بر و بچه های دهه 60 یادآور خاطرات تلخ و شیرین این کنسول می باشد. اگر میخواهید بازی های این کنسول محبوب را در گوشی آندرویدی خود داشته باشید و خاطرات ان دوران براتان زنده شود. در این پست ما برای شما نرم افزار شبیه ساز بازی  های این کنسول را در گوشی اندرویدی شما آماده دانلود کرده ایم. کافیست نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنید تا بیش از 80 بازی کنسول سگا با آپدیت روزانه از طریق سرور نرم افزار را همراه داشته باشید. در ادامه لیستی از بازیهای شبیه سازی شده را می توانید مشاهده نمایید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر را داراست.
نظر
فایروال یا دیواره آتش وظیفه دفع حملات اینترنتی و جلوگیری از سو استفاده از کامیپوتر شما را داراست. خود ویندوز دارای فایروال میباشد البته نه چندان قدرتمند ! از این رو داشتن یک فایروال برای دفع حملات اینترنتی همواره احساس می شود. در این پست برای شما فایروال قدرتمند و کم حجم Privatefirewall را برای شما اماده دانلود کرده ایم. با داشتن این نرم افزار خیال شما از بابت ورود کرم ها ، تروجانها و بد افزارهای جاسوسی کاملا راحت است. Privatefirewall دارای قابلیت هایی نظیر  Block کردن آدرسهای ناخواسته ، قابلیت شناسایی میل های ناشناس و مزاحم ، قابلیت دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت ، امنیت سیستم تا حد بالا ، قابلیت در نظر گرفتن تمامی فعالیت های سیستم ، جلوگیری از نرم افزار های مخرب و .. می باشد.
نظر
 
در این پست برای شما عزیزان مجموعه 20 تصویر زیبای پاییزی را آماده دانلود کرده ایم. تا حال و هوای دسکتاپ خود را با فصل هماهنگ کرده و زیبایی آن را دو چندان کنید. این تصاویر با فرمت jpg و در رزولیشن 1080×1920 و کیفیت HD اماده شده اند امیدواریم از دانلود این مموعه لذت کافی را ببرید.