سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر
عشقت یک ساعت ،
به ساعات شبانه روز اضافه کرد !
ساعت بیست و پنج ...!

عشقت یک روز ،
به روزهای هفته افزود ...!
هشت شنبه ...!

عشقت یک ماه ،
به ماه های سال اضافه کرد !
ماه سیزدهم ...!

عشقت یک فصل ،
به فصول سال افزود ...!
فصلِ پنجم ...!

بدین سان عشقت ،
به من روزگاری بخشیده است که ،
یک ساعت
و یک روز
و یک ماه
و یک فصل ...
از زندگی تمام عُشاقِ جهان اضافه‌تر دارد !


?? شیرکو بیکس

??????????????????????????????

مسلما همه کوردا با اسطوره‌ای به نام شیرکو بیکس آشنایی دارن.

شاعر بزرگ کورد...بهش میگن امپراتور شعر...

??????????????????????????????

امروز بارون میاد...بی‌وقفه...ترسناک...بارون بارون و بازهم بارون....باغ شسته شده و استخر داره پر از آب میشه میتونی تصور کنی اینجا چه خبره...

اگه یکم مراقب نباشم حتما سرما میخورم...چقدر دلتنگ خونه بودم دلتنگ شهرم.

نمیخوام به این فکر کنم شب چه اتفاقی ممکنه بیوفته فقط حال دلم خوبه.

مهربانو برام برساق درست کرده از ظهر فک کنم چهارتا بشقاب خوردم.

نمیدونم چرا احساس خاصی نسبت به امشب ندارم نه مثه یه عده خوشحال و ذوق مرگم و نه مثه یه عده دیگه استرس دارم و نه ناراحتم...

من هیچ احساسی ندارم...قراره یه کراس آبی بپوشم...بدرخشه دختر کورد در لباس کوردی.