سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر

امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها در کسب‌ و کار اغلب از نرم‌افزار CRM برای اتوماسیون فروش خود استفاده می‌کنند.

اتوماسیون فروش، کمپانی‌ها را قادر به تکمیل همه داده‌های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم‌افزاری مجاب می‌سازد. در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم‌سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می‌باشند زیرا هر حرکت در سیستم گزارش داده و حساب شده است.

CRM می‌تواند برای نیازهای هرگونه تجارت منحصربه‌فرد کوچکی برنامه‌ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدیریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. مدیران از این داده‌ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان (مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می‌کنند. اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت‌های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود می‌باشند. گزارش‌ها می‌توانند به‌صورت خودکار به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیریابی شوند.

CRM به مدیران اجازه می‌دهد تا به‌آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به‌صورت خودکار پدیدار شده و اطلاعات فروش‌ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت‌وخیز تولید به دست آید.

پیش‌بینی نیز یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تجارت است و دیگر مسئله‌ای است که سیستم CRM در آن به‌خوبی می‌درخشد. جدول فروش به‌صورت خودکار گردآوری و درجه‌بندی می‌شود و سپس به‌صورت فرمت‌های قابل‌فهمی مانند گراف‌ها یا جداول نمایش داده می‌شود که می‌تواند به پیش‌بینی‌های ابتکاری کمک نماید.

 منبع:

https://pafcoerp.com/-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-/articleid/139/crm-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C

 

 crm