سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر

دانلود Fruit Cut - بازی موبایل برش میوه ها

Fruit Cut نام بازی جدیدی است که در جریان این بازی با تکه تکه کردن میوه ها، شما در حال و هوای بازی Fruit Ninja قرار می گیرید. با انگشتان خود می توانید میوه های مختلف را تکه تکه کنید. بدون شک معتاد آن خواهید شد!
ادامه مطلب/دانلود...




نظر

دانلود Frankenweenie 2012 2D/3D SBS - انیمیشن فرانکن وینی (2بعدی/3بعدی) (دوبله فارسی)

(92/7/26) تغییرات:

نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی اضافه شد.
نسخه زبان اصلی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت 1080p اضافه شد.
نسخه 1080p اضافه شد.
صدای فارسی انیمیشن به صورت جداگانه اضافه شد.

زمانی که اسپارکی، سگ ویکتور با یک ماشین تصادف میکند و از دنیا می رود، ویکتور تصمیم می گیرد از تنها راهی که می داند او را به زندگی باز گرداند اما زمانی که این سگ خرابی به بار می آورد و همسایه ها را وحشت زده می کند، ویکتور تلاش می کند والدینش و همسایه ها را متقاعد کند که اسپارکی هنوز همان سگ مهربان و وفادار است...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نظر

دانلود Pepakura Designer v3.1.2 - نرم افزار طراحی و ساخت الگوهای چند وجهی از مدل های سه بعدی

Pepakura Designer یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی است که با تاکید بر ساخت الگوهای دوبعدی از مدل سه بعدی باز شده، منتشر شده است. بنابراین با بکارگیری این نرم افزار به راحتی قادر به ساخت الگوهای کاغذی از مدل هایی (داده ‌هایی) که از طریق برنامه ‌های گرافیکی سه‌ بعدی تولید شده‌اند خواهید بود. در واقع شما می توانید مدل سه بعدی خود را با استفاده از نرم افزار های 3DCG طراحی کرده و سپس مدل حاصل شده را وارد Pepakura Designer کنید تا الگوی ساخت آن را بدست آورده و ذخیره یا چاپ کنید. علاوه بر این درون برنامه مدل های سه بعدی موجود است که می توانید برای ساخت طرح های خود از آن ها استفاده کنید. می توان از این نرم افزار برای ساخت حرفه ای ماکت ها، جعبه ها و... استفاده نمود و هر شکل پیچیده ای را به مجموعه ای از برش ها و تاهای قابل ساخت توسط کاغذ تبدیل کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نظر

دانلود ASPMaker v11.0.1 / ASP.NET Maker v9.0.0 - نرم افزار طراحی و ساخت صفحات asp از پایگاه داده

نرم افزار ASPMaker:
یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.
ادامه مطلب/دانلود...




نظر

دانلود Contract Killer2 MacOSX - بازی قاتل قراردادی 2 برای مک

Contract Killer2 نام بازی می باشد که در آن شما به عنوان یک قاتل حرفه ای که به وسیله اسلحه های دوربین دار بایستی شهر را از شر تروریست های خراب کار پاک کنید. در این بازی شما بایستی مرحله به مرحله وارد نقاط مختلف شهر شده و تروریست هایی که در آن منطقه حکم رانی می کنند را نابود کنید.
این بازی جزو بازی های بسیار محبوب و پر بازدید App Store بوده و خواهان زیادی نیز دارد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » مکینتاش » بازی » اکشن
برچسب ها: , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!