سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت موسسه و هر نوع تغییرات، بهتر است به یک مجموعه حقوقی مجرب و کار بلد مراجعه کنید مثل هلدینگ ملاصدرا که کلکسیونی از خدمات ثبتی و حقوقی را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت در اختیار فعالان حقیقی و حقوقی 31 استان کشور قرار میدهد.

ثبت شرکت، صرفا انتخاب یک نام نیست که توسط اعضا هیات مدیره و هیات موسس تعیین میشود و قصد دارند در موضوع کاری شرکت، فعالیت تجاری داخلی و خارجی انجام دهند. ثبت شرکت، ریزه‌کاری‌هایی دارد که در زمان ثبت باید به آن توجه کرد. تنظیم صحیح شرکت‌نامه، اساسنامه با توجه به مسائل حقوقی مرتبط، موضوعاتی است که در زمان ثبت شرکت باید توجه داشت و بهتر است که این فرآیند صفر تا صد زیر نظر  وکلای برجسته یک مجموعه حقوقی ثبتی با تجربه، تنظیم و پیگیری شود.

هلدینگ وثوق با بیش از دو دهه تجربه موفق در ثبت و تغییرات هزاران شرکت برای فعالان کسب و کار 31 استان کشور و هم‌چنین دریافت انواع و اقسام گواهینامه و استاندارد ملی و بین المللی و مجوز صنفی و مشاوره مالی و مالیاتی، هلدینگی خوش‌نام در عرصه ارائه خدمات ثبتی و حقوقی به کارآفرینان کشور به شمار می‌رود. برای ثبت هر نوع شرکت می‌توانید از خدمات حرفه‌ای کارشناسان Vosoq.ir استفاده کنید.

ثبت هر نوع شرکت در ایران، از طریق سایت رسمی ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه در نشانی: irsherkat.ssaa.ir صورت می گیرد. در این سایت، می توانید صورتجلسه تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و ثبت اطلاعات شخصیت حقوقی را انجام دهید.

زمانی که شرکت شما ثبت می شود ، شما هویت حقوقی پیدا کرده و دیگر شرکت ها با اطمینان به همکاری و داد و ستد با شما ترغیب خواهند شد.

ثبت شرکت علاوه بر این که از مشکلات حقوقی در کار و فعالیت شما جلوگیری می کند ، شما را قادر می سازد تا از مزایای ثبت شرکت مانند استفاده از وام بانکی ، افتتاح حساب شرکتی ، داشتن سند معتبر برای انجام کارهای اقتصادی ، شرکت در مناقصات و مزایدات، و داشتن وجهه قانونی برای بستن قرارداد با شرکت ها و ارگان ها بهره مند شوید.

منبع : https://sites.coecis.cornell.edu/educationalcontent/what-are-the-company-registration-procedures-in-iran