سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر

راهنمای گام به گام ثبت شرکت با مسئولیت محدود : یکی از شرکت‎های تجاری که در ایران به موفقیت بسیار چشمگیری دست یافته است، شرکت با مسئولیت محدود میباشد که افراد زیادی اقدام به ثبت آن میکنند. در این مقاله به شما میگوییم که چرا ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهترین گزینه برای شما در دنیای تجارت است.

اگر شما یکی از علاقمندان تشکیل شرکت با مسئولیت محدود هستید، پس حتما اطلاعات نسبی از این شرکت دارید، اما اگر آشنایی زیاد و یا کاملی با این شرکت نداشته و قصد تشکیل این نمونه از شرکت را در آینده دارید، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

در یک تعریف ساده شرکت با مسئولیت محدود یک شرکت تجاری است، که برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکای این شرکت در حد آورده خودشان به شرکت مسئول میباشند.

اما برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید به چه نکاتی توجه کرد؟ و یا برای ثبت چنین شرکتی به چه مواردی نیاز داریم؟

شما برای تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود حداقل به دو شریک نیاز دارید، پس به همین دلیل است که شرکت با مسئولیت محدود امروزه طرفداران زیادی در دنیای تجارت دارد چون تشکیل آن نسبت به سایر شرکت‌ها بسیار راحت‌تر است..

البته که تشکیل شرکت با مسئولیت محدود دنگ و فنگ کمتری دارد، اما باید بدانید که شرکت با مسئولیت محدود شما حتما در هنگام حیات باید فقط و فقط به امور تجارتی بپردازد، چون این یکی از شروط شرکت با مسدولیت محدود میباشد.

اما از آنجایی که ثبت خوب فرهنگ است، حتما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت شرکت با مسئولیت محدود با موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

یکی از سوالاتی که بسیاری از متقاضیان تشکیل شرکت با مسئولیت محدود از مشاورین‌ما میپرسند، در رابطه با الزامات و قوانین خاص شرکت با مسئولیت محدود است.

قبل ازاین با مراحل و هزینه های ثبت شرکت آشنا شدیم. حال باید بدانیم که ثبت هر شرکتی مزایای بسیار خوبی برای اعضا، هیئت مدیره و در کل برای آن شرکت به وجود خواهد آورد و حقوق ویژه ای را برای این سازمان به همراه خواهد داشت.

  1. ثبت کسب و کار به صورت رسمی و مورد تایید قانون کشور ایران
  2. امکان استفاده از تسهیلات بانکی و مالی
  3. امکان انجام تبلیغات گسترده
  4. جهانی شدن و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی کشورهای دیگر
  5. شرکت در مناقصات و مزایدات
  6. تحت پوشش بیمه قرار گرفتن
  7. بهره گیری از فعالیت های دارایی با توجه به نوع فعالیت
  8. افتتاح حساب بانکی تجاری و برخورداری از منابع مالی
  9. تسهیل در تنظیم قراردادها و اعتبار بالاتر
  10. برخورداری از بیمه های تجاری

 

مهم ترین مزیت و خوبی داشتن یک شرکت این است که شما یک فعالیت رسمی و قانونی خواهید داشت و اعتبار بیشتری در بازار تجاری کسب می کنید.

 

vosoq.ir