سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ آموزش و تفریحی | معرفی بهترین جاهای دیدنی ایران

نظر
من خانوم گلچین هستم...یک مددکار...یکی که تو مرکز مشاوره به افرادی که نیاز به کمک دارن کمک میکنه.

از جوونای 16-17 ساله بگیر که تا شکست عشقی میخورن میرن سروقت تیغ و خودکشی...تا برس به افرادی که افسردگی حاد دارن.

آره درست وسط دلتنگیای مردم و درددل هاشون زندگی می‌کنم...سه سال پیش یه جوونی مراجعه کرد نیاز به کمک داشت و من کارم خوب کردن حال ادماس خوبش کردم دوره درمانش 1 سال طول کشید خیلی تو این مدت باهم صمیمی شده بودیم اواخر گفت از من خیلی خوشش میاد و حاضره بخاطر من هر کاری بکنه...

خب من جون کنده بودم تا حالش رو خوب کنم تا بهش انرژی بدم که زندگیش رو ادامه بده نمیخواستم دوباره بهم بریزه...

من میدونستم همچین مردی برام مناسب نیس نه که اون بد باشه من اخلاقم یکم خاصه اتفاقا مردی بود بی‌نظیر...

گذاشتم رفتم یعنی با عوض کردن شهر محل سکونتم کامل دسترسیش از من قطع شد.

دو سال گذشت...

فکر میکردم ازدواج کرده تشکیل خانواده داده بالاخره امسال در آستانه‌ی 29 سالگی قرار داره...

دوباره به مرکز ما مراجعه کرده بود و اونو به من ارجاع دادن...چون مراحل اولیه‌ی مشاورمون اینترنتیه اون نمیدونست که داره با من حرف میزنه‌..‌‌

ولی بعد از 7 دقیقه به من گفت شما خانوم گلچین هستین...گفتم نه من محمدی هستم.

اینقدر محکم گفتم که چاره‌ای نداشت جز قبول صحبتام...ولی باز وسط حرفام گفت شما اونی مگه میشه یکی اینقدر شبیه اون؟

من دارم حست میکنم...تویی‌..‌.خودتی...

نوشتم اگه مایل به مشاوره نیستین ارتباط رو قطع کنم...گفت نه نه خواهش میکنم...

از سختیایی گفت که تو این دو سال کشیده...میگفت شما اونی حرف زدنت منطقی بودنت نوشت شسته رفته جواب میدی من لحن تو رو میشناسم خواهش میکنم...

بازم گفتم نه من ایشون نیستم...

نمیدونم چی بگم....اینکه یه مردی اینجور عاشق تو باشه که حست کنه که از لحنت بفهمه تویی‌...

اینکه با علاقه حرفایی که بهش میزدی رو برات تعریف کنه اینکه بگه از دوری تو چقدر عذاب کشیده...

و تو قلبت میگیره از اینکه سالها برای حال خوب مردم تلاش کردی و حالا خودت شدی درد یک نفر...اونم اینقدر عمیق...و حالا باید تلاش کنی که فراموشت کنه... هی از خوبیای تو بگه و تو خجالت بکشی از اینکه باعث رنجش اون مرد شدی.

نمیدونم چکارش کنم...چطور فکرم رو از سرش بیرون کنم...خدا کنه بتونم.


نظر

این روزها همه‌چیز به‌صورت فرم‌های الکترونیک و به‌صورت برخط (online) انجام می‌شود. بدیهی است که دلایل مناسبی برای انجام این کارها به‌ صورت الکترونیک وجود دارد. اطلاعاتی که به فرم‌های الکترونیک وارد می‌شود نسبت به طبقه‌بندی پرونده‌ها دارای سرعت بیشتر و دستیابی راحت‌تر بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می‌نماید.


نظر

امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها در کسب‌ و کار اغلب از نرم‌افزار CRM برای اتوماسیون فروش خود استفاده می‌کنند.

اتوماسیون فروش، کمپانی‌ها را قادر به تکمیل همه داده‌های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم‌افزاری مجاب می‌سازد. در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم‌سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می‌باشند زیرا هر حرکت در سیستم گزارش داده و حساب شده است.

CRM می‌تواند برای نیازهای هرگونه تجارت منحصربه‌فرد کوچکی برنامه‌ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدیریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. مدیران از این داده‌ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان (مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می‌کنند. اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت‌های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود می‌باشند. گزارش‌ها می‌توانند به‌صورت خودکار به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیریابی شوند.

CRM به مدیران اجازه می‌دهد تا به‌آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به‌صورت خودکار پدیدار شده و اطلاعات فروش‌ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت‌وخیز تولید به دست آید.

پیش‌بینی نیز یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تجارت است و دیگر مسئله‌ای است که سیستم CRM در آن به‌خوبی می‌درخشد. جدول فروش به‌صورت خودکار گردآوری و درجه‌بندی می‌شود و سپس به‌صورت فرمت‌های قابل‌فهمی مانند گراف‌ها یا جداول نمایش داده می‌شود که می‌تواند به پیش‌بینی‌های ابتکاری کمک نماید.

 منبع:

https://pafcoerp.com/-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-/articleid/139/crm-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C

 

 crm


نظر
  • هدف‌گذاری برای تک‌تک مشتریان: یکی از اصول CRM این است که مشتریان دارای انتخاب فراوانی بوده و هر مشتری خدمات و محصولات خاص خود را طلب می‌کند.
  • جذب و حفظ وفاداری مشتری از طریق ارتباط شخصی
  • انتخاب مشتری بر اساس مفهوم ارزش طول حیات مشتری: در CRM این اصل به‌ شدت موردتوجه است که مشتریان مختلف، ارزش متفاوتی برای سازمان دارند و بنابراین باید سودآورترین آنها حفظ و جذب شوند.

نظر
  • افزایش درآمد حاصله از فروش
  • افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان
  • افزایش سود
  • افزایش میزان رضایت مشتریان
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های اداری و بازاریابی و فروش

هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه‌فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق‌خاطر به روابطشان با عرضه‌کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می‌کنند. به‌بیان‌دیگر، داشتن محصولات متمایز و منطبق با نیازهای مشتری شرط لازم است، ولی لزوماً شرط کافی برای کسب و تداوم وفاداری مشتری نیست. شرط کافی داشتن روابط ماندگار با مشتری است